تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا
تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا

اس ام اس و جوک های جدید خنده دار

اس ام اس های  جدید خنده دار 94
جوک های جدید خنده دار مرداد ۹۴
 

حس بد یعنی :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
فیلم رقصیدن ۱۰ سال پیشتو
توی جمع ببینی!!!!

.

•.•.•.• •.•.•.•.• اس ام اس و جوک خنده دار مرداد ۹۴ .•.•.•.• •.•.•.•

.

خارجکی یعنی چه؟
.
.
.
.
.
دختری هست که با جکی جان نسبت خواهری دارد!
اینو دیگه عمرا نمیدونستید

.

•.•.•.• •.•.•.•.• اس ام اس و جوک خنده دار مرداد ۹۴ .•.•.•.• •.•.•.•

.

یارو به جای عکس پروفایلش نوشته
coming soon
احتمالا تو این مدت میخواد فتوشاپ یاد بگیره

.

•.•.•.• •.•.•.•.• جوک خنده دار مرداد ۹۴ .•.•.•.• •.•.•.•

.

تو دانشگاه ما هر موقع چمنارو میزدن فرداش قرمه سبزی داشتیم!!!
عایا این دوتا به هم ربط دارن؟؟؟

.

•.•.•.• •.•.•.•.• اس ام اس و جوک خنده دار مرداد ۹۴ .•.•.•.• •.•.•.•

.

دختـر باس وختـى آقاش میگه لباسامـو اتـو کـن ؛ بگه :
شلـوار لـى که اتـو نمیخـواد |:
پاییـن پیرهنتـم که میره تو شلـوار |:
آستینتـو هـم که میـدى بالا |:
جلوشـم که صافـه |:
یقتـ هـم که بازه |:
پشتشـم که الان میرى تو ماشیـن لـم میدى به صندلـى صافـ میشه |:
بقیشـو بده اتـو کنـم سایـه ســر !:D

.

•.•.•.• •.•.•.•.• اس ام اس و جوک خنده دار مرداد ۹۴ .•.•.•.• •.•.•.•

.

بهترین و امیدوار کننده ترین
چراغای زندگیم
چراغای مودممه
نباشن دق میکنم

.

•.•.•.• •.•.•.•.• اس ام اس مرداد ۹۴ .•.•.•.• •.•.•.•

.

دوستم گفت طرز صدا کردن مامانم زمانى که غذا آمادست!
تخم مرغ : عزیزم ، الهى مادر فدات شه بیا غذا حاضره.
کوکو : عزیزم غذا آمادست
خورش : بیا دیگه غذا یخ کرد
مرغ : ما الان مى خوریم و جمع مى کنیم
کباب : اصلا صدا نمى کنه بعدا میگه هر چقد صدات کردیم نیومدى

.

•.•.•.• •.•.•.•.• اس ام اس خفن خنده دار .•.•.•.• •.•.•.•

.

دقت کردین به بعضیا که دست میدی انگار داری ماهی مرده رو تکون میدی ؟
خو نمیخوای دست نده

.

•.•.•.• •.•.•.•.• اس ام اس و جوک خنده دار مرداد ۹۴ .•.•.•.• •.•.•.•

.

چایى نبات تو خونه ما نقش مدرسان شریف رو داره !!!!
دندونت درد میکنه … چایى نبات
معده درد میکنه  … چایى نبات
سرت گیج بره … چایى نبات
درس داری ؟ چایى نبات
بی خوابی ؟ چایى نبات
چی ؟ چایى نبات
کی؟ چایى نبات
کجا ؟ چایى نبات

.

•.•.•.• •.•.•.•.• اس ام اس و جوک خنده دار مرداد ۹۴ .•.•.•.• •.•.•.•

.

me
+
you
=
meyou
پیشته پیشته
انقدر بدم میاد از اینایی که داستانارو الکی عشقی میکنن

.

•.•.•.• •.•.•.•.• اس ام اس و جوک خنده دار مرداد ۹۴ .•.•.•.• •.•.•.•

.

عاقا دیروز از این ادکلنایی که جنس مخالفو جذب میکنه
زدم به خودم…
لامصب چینیا از همه چی یه قلابیشو زدن
یه پیرمرده گیر داده بود به ما…
تازه شانس اوردم با ویلچر بود
تونستم از دستش فرار کنم

.

•.•.•.• •.•.•.•.• جوک خفن خنده دار .•.•.•.• •.•.•.•

.

من با دمپایی
.
.
.
.
.
.
.
.
تو با چن تایی!
وای باورم نمیشه
منم بالاخره شاخ شدم

.

•.•.•.• •.•.•.•.• اس ام اس و جوک خنده دار مرداد ۹۴ .•.•.•.• •.•.•.•

.

به دختره میگم روزه میگیری؟
میگه نه!
میگم چرا؟؟؟
میگه شیر میدم
میگم به کی؟؟!!!!
میگه به pou
منم قاتع شدم
مادره میفهمی؟؟؟؟

.

•.•.•.• •.•.•.•.• اس ام اس و جوک خنده دار مرداد ۹۴ .•.•.•.• •.•.•.•

.

ﻗﺪﯾﻤﺎ ﯾﮑﯽ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯿﻢ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﻫﻤﺶ ﺑﻬﻢ ﻣﯿﮕﻔﺖ ﺧﺎﻧﻮﻣﻢ
ﺍﻭﻧﻢ ﻧﺎﻇﻤﻤﻮﻥ ﺑﻮﺩ
ﻫﯽ ﻣﯿﮕﻔﺖ :
ﺧﺎﻧﻮﻣﻢ ﻣﻘﻨﻌﺘﻮ ﺑﮑﺶ ﺟﻠﻮ
ﺧﺎﻧﻮﻣﻢ ﻧﺎﺧﻨﺎﺗﻮ ﮐﻮﺗﺎﻩ ﮐﻦ
ﺧﺎﻧﻮﻣﻢ ﺷﻠﻮﻍ ﻧﮑﻦ
ﺧﺎﻧﻮﻣﻢ ﻧﺰﻥ ﺭﻭ ﻣﯿﺰ
خانومم سیبیلات کو؟؟؟؟؟
ﺍﺻﻦ ﯾﺎﺩ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﻪ ﻣﯿﻔﺘﻢ ﺍﺷﮏ ﺗﻮ ﭼﺸﺎﻡ جمع میشه

.

•.•.•.• •.•.•.•.• اس ام اس و جوک خنده دار مرداد ۹۴ .•.•.•.• •.•.•.•

.

ﻻﺍﻣﺼﺐ ﺍﯾﻦ ﻣﺬﺍﮐﺮﺍﺕ ﭼﻘﺪ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﮔﺰﺍﺷﺘﻪ ﺭﻭ ﻣﻠﺖ
.
.
.
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﯾﻪ ﻧﯿﺴﺎﻥ ﺁﺑﯽ ﺩﯾﺪﻡ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎ ﻣﯿﺰﺩ

.

•.•.•.• •.•.•.•.• متن های خنده دار مرداد ۹۴ .•.•.•.• •.•.•.•

.

به صورت خیلی تصـــــــادفی عکس یکیُ لایک کردم.
یه هفتس گیر داده
چرا حرف دلتو نمی زنی !!!

.

•.•.•.• •.•.•.•.• اس ام اس و جوک خنده دار مرداد ۹۴ .•.•.•.• •.•.•.•

.

مجری : آخه ادم عاقل عاشق شکلات میشه؟
پسرعمه زا : ادم عاقل که عاشق نمیشه
مجری : ایکاش انقدر که عاشق شکلاتی ، عاشق درسات میشدی
پسرعمه زا : من با درسام تریپ برادر و خواهری بستم

.

•.•.•.• •.•.•.•.• اس ام اس و جوک خنده دار مرداد ۹۴ .•.•.•.• •.•.•.•

.

دختر همسایمون اسمش طلاست
تو نقره فروشی کار می کنه
تازگیام رفته برنزه کرده…!!!
فک کنم آخرش با مسی ازدواج کنه
بچشم شکل استیلی بشه

.

•.•.•.• •.•.•.•.• اس ام اس و جوک خنده دار مرداد ۹۴ .•.•.•.• •.•.•.•

.

گروه در ایران!
کاظم: سلام خوبین؟
کاظم: کسی نیست؟
کاظم: مثل اینکه کسی نیست.من برم بخوابم.شبتون بخیر بای
۳دقیقه بعد…
نازنین: س
علی:سلام به روی ماهت !
مصطفی:سلام نازی جون !
قاسم:به به سلام نازنین خانوم خوبین؟
هومن:سلام جیگر بیا pv کارت دارم
ممد گل پسر:سلووووم نازنین خوبی؟
حسن:سلام نازنین اصل میدی؟
علیرضا: سلام نازنینم، خوبی
نازنین: من همون کاظمم ههههههه :))))))))

.

•.•.•.• •.•.•.•.• جملات جدید خنده دار ۹۴ .•.•.•.• •.•.•.•

.

تو کل زندگیم تنها عبادتی که اول وقت انجام میدم
.
.
.
.
.
.
افطار اول وقته (^-^)
یعنی اون دنیا میرم بهشت؟؟؟

.

•.•.•.• •.•.•.•.• اس ام اس و جوک خنده دار مرداد ۹۴ .•.•.•.• •.•.•.•

.

دلیل اینکه من دکتر نشدم
.
.
اینه که من از سبزی پلو خوشم نمیاد
میدونم ربطی نداره، ولی دلیل من اینه . . .
با منم بحث نکنید !!

.

•.•.•.• •.•.•.•.• اس ام اس و جوک خنده دار مرداد ۹۴ .•.•.•.• •.•.•.•

.

میگن سود آورترین شغل در آمریکا دندون پزشکی هست.
از بس ما مشت محکم بر دهان آمریکا میزنیم
بیچاره ها دندون سالم ندارن خب

.

•.•.•.• •.•.•.•.• جوک های باحال خنده دار .•.•.•.• •.•.•.•

.

دیشب بعد توافق رفتم خرید
کلی جنس خریدم گفتم چقدر میشه؟
فروشنده گفت دو ریال!
هیچی دیگه پول خرد نداشتم
صد تومنی دادم،گفتم بقیه پول انعام!
بنده خدا فروشنده سکته کرد!

.

•.•.•.• •.•.•.•.• اس ام اس و جوک خنده دار مرداد ۹۴ .•.•.•.• •.•.•.•

.

مارو تو شوک نشون میدن
تورو تو قلمچی
هه … حاجی هنو فنچی!
.
.
.
الله اکبر چقد شاخ بودن بهم میاد

.

•.•.•.• •.•.•.•.• اس ام اس و جوک خنده دار مرداد ۹۴ .•.•.•.• •.•.•.•

.

از تمام بقالی های شهر ، بی زارم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
چون به تک تکشون بدهکارم ^_^
والا
همش که نباید عاشقانه باشه . :)

.

•.•.•.• •.•.•.•.• جوک خنده دار مرداد ۹۴ .•.•.•.• •.•.•.•

.

ﺑﺎ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﺍﺻﻔﻬﺎﻧﯽ ﺁﺷﻨﺎ ﺷﺪﻡ …
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺍﻻﻥ ﺳﻪ ﻣﺎﻫﻪ ﻓﻘﻂ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﺑﻪ ﻫﻢ ﺗﮏ ﺯﻧﮓ ﻣﯽ ﺯﻧﯿﻢ !!!
ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﺁﺧﺮﺵ ﭼﯽ ﻣﯿﺸﻪ … ؟ !

 

نظرات دوستان

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد