تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا
تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا

اس ام اس و متن های جدید دوستت دارم

اس ام اس و متن های جدید دوستت دارم


http://www.abartazeha.ir/wp-content/uploads/2015/07/lov499.jpg

  

من تورا همچون اهورا
من تورا همچون مسیحا
من تورا تا بی کران ها
من تورا تا کهکشان ها
از زمین تا آسمان ها
دوست دارم.

•.•.•.• •.•.•.•.• اس ام اس و متن های جدید دوستت دارم .•.•.•.• •.•.•.•

وقتی دلمو شکستی حس کردم بیشتر دوستت دارم
چون حالا دلم چندین تیکه داشت
که هر کدوم جداگونه دوستت داشت

•.•.•.• •.•.•.•.• اس ام اس دوستت دارم ۹۴ .•.•.•.• •.•.•.•

اگر از خدمتت دورم ز دل شرمندگی دارم
ولیکن از صمیم قلب تو را من دوست دارم

•.•.•.• •.•.•.•.• اس ام اس و متن های جدید دوستت دارم .•.•.•.• •.•.•.•

آری آغاز دوست داشتن است / گر چه پایان راه ناپیداست
من به پایان دگر نیندیشم / که همین دوست داشتن زیباست

•.•.•.• •.•.•.•.• اس ام اس و متن های جدید دوستت دارم .•.•.•.• •.•.•.•

در چشم هایت جنگجویی مغول کمین کرده
جرات نمی کنم دوستت نداشته باشم

•.•.•.• •.•.•.•.• اس ام اس و متن های جدید دوستت دارم .•.•.•.• •.•.•.•

کمی این کلمه ها را نصیحت کن
تا با من کنار بیایند
بگو تازه شوند دوستت دارم ها
دیگر فایده ای ندارند!

•.•.•.• •.•.•.•.• اس ام اس های خفن دوستت دارم , متن های خفن دوستت دارم .•.•.•.• •.•.•.•

باور کن!
هیچ ستاره ای قبل از آسمان متولد نشده
نخ بادبادک نگاهت را پایین بیاور …
به من نگاه کن
من اندازه ی همین آسمان برهنه
دوستت دارم…و…..و ….
شاید کمی بیشتر از آن

•.•.•.• •.•.•.•.• اس ام اس و متن های جدید دوستت دارم .•.•.•.• •.•.•.•

اندیشه ات را با که میپرورانی ؟ خوش به حالش …
اما مرا همین بس که
“دوستت دارم”

•.•.•.• •.•.•.•.• اس ام اس و متن های جدید دوستت دارم .•.•.•.• •.•.•.•

با تو از رمز طلسم قصه سر در میارم
لحظه ی سقوط من دست تو مثل معجزه اس
شب میترسه از خودش وقتی میگم دوست دارم

•.•.•.• •.•.•.•.• اس ام اس و متن های جدید دوستت دارم .•.•.•.• •.•.•.•

دوستت دارم شاهدی ندارم
جز کوچه پس کوچه های خلوت دل!

•.•.•.• •.•.•.•.• اس ام اس و متن های جدید دوستت دارم .•.•.•.• •.•.•.•

این حرف آخر نیست به ارتفاع ابدیت دوستت دارم
حتی اگر به رسم پرهیزکاری های صوفیانه
از لذت گفتنش امتناع کنم

•.•.•.• •.•.•.•.• اس ام اس و متن های جدید دوستت دارم .•.•.•.• •.•.•.•

چشمان من منتظر طلوع چشمانت است
بیدار شو تا این چشمانم برای ذوقی که سالها منتظر بود
جشن شادی بر پا کند
و بگوید: دوستت دارد

•.•.•.• •.•.•.•.• اس ام اس های شاخ دوستت دارم .•.•.•.• •.•.•.•

لـبهـایت را می خواهـم
نـه از برای بـوســه که برای درمان درد انـتـظارم
آن زمان که امواج صدایت را تـبـدیـل می کـند بـــه :
دوستـت دارم …

•.•.•.• •.•.•.•.• اس ام اس و متن های جدید دوستت دارم .•.•.•.• •.•.•.•

تو را از بی مثالی دوست دارم
تو را از بس زلالی دوست دارم
اگرچه شاخه ای از گل ندارم
تو را با دست خالی دوست دارم
•.•.•.• •.•.•.•.• اس ام اس و متن های جدید دوستت دارم .•.•.•.• •.•.•.•
گل را یک روز
تو را هر روز
گل را تا وقت پژمردن
تو را تا وقت مردن
دوستت دارم

•.•.•.• •.•.•.•.• اس ام اس و متن های جدید دوستت دارم .•.•.•.• •.•.•.•

صدای طپش قلبم را می شنوی
که فریاد می زند دوستت دارم

•.•.•.• •.•.•.•.• اس ام اس های دوستت دارم عشقم .•.•.•.• •.•.•.•

مادر را به خاطر مهر مادریش دوست دارم
شمع را به خاطر از خود گذشتگی اش
گل را به خاطر زیبایی اش
و تو را بدون آن که بدانم چرا
به اندازه تمام دنیا دوست دارم

•.•.•.• •.•.•.•.• اس ام اس و متن های جدید دوستت دارم .•.•.•.• •.•.•.•

نمی خواهم بگویم دوستت دارم
می خواهم بدانی دوستت دارم


نظرات شما دوستان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد