تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا
تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا

اس ام اس و پیامک های جدید بی وفایی ۹۴

اس ام اس و پیامک های جدید بی وفایی ۹۴


http://www.abartazeha.ir/wp-content/uploads/2015/08/s5451.jpg

 

خیلی سخته…
به خاطر کسی که دوسش داری…
همه چیز رو از سر راهت خط بزنی…!!
بعد بفهمی… خودت تو لیستی بودی که…!
اون به خاطر یکی دیگه… خطت زده..!

.

°•°•°•°•°•°•°• اس ام اس و پیامک های جدید بی وفایی ۹۴  •°•°•°•°•°•°•°

هر که مرا دید ، تو را نفرین کرد …
و من حواس خدا را پرت کردم
که مبادا بشنود …!

.

°•°•°•°•°•°•°• اس ام اس بی وفایی •°•°•°•°•°•°•°

خدا قسمت داشتنش را از من گرفت…
گمانم کسی بیشتر از من دعا کرده بود…

.

°•°•°•°•°•°•°• اس ام اس و پیامک های جدید بی وفایی ۹۴  •°•°•°•°•°•°•°

بیخودی به خودت زحمت نده!
این بَذرهای تنفــر که در دلم می کاری
هرگــــز جوانه نخواهد زد !

.

°•°•°•°•°•°•°• اس ام اس و پیامک های جدید بی وفایی ۹۴  •°•°•°•°•°•°•°

مــَـن بـی تــو شعـــر خــواهــم نــوشتـــ؛ تـــو بــی مـَـن چــِـه خــواهــی کــــرد؟
اصـــلا” یــــادت هَستـــ کــِــه نیستــَـمــ …؟

.

°•°•°•°•°•°•°• اس ام اس و پیامک های جدید بی وفایی ۹۴  •°•°•°•°•°•°•°

درد دارد وقتی من عاشقانه هایم را می نویسم
دیگران یاد عشقشان میفتند
و تو هنوز بی خیالی !

.

°•°•°•°•°•°•°• جملات خفن بی وفایی   •°•°•°•°•°•°•°

 پُشتم را خالی می‌کنی؛
می‌میرم،
نمی‌افتم …

.

°•°•°•°•°•°•°• اس ام اس و پیامک های جدید بی وفایی ۹۴  •°•°•°•°•°•°•°

دردناک است دوست بداری و گمان کنی دوستت دارند
حال آنکه او یگانه هستی تو باشد
و تو یکی از هزاران لذت او …

.

°•°•°•°•°•°•°• اس ام اس و پیامک های جدید بی وفایی ۹۴  •°•°•°•°•°•°•°

ما از همان کودکی
بازیچه دست نویسندگان شدیم
و گرنه کدام روباه پنیر میخورد

.

°•°•°•°•°•°•°• اس ام اس و پیامک های جدید بی وفایی ۹۴  •°•°•°•°•°•°•°

خدایا کلی بارون فرستادی…
تا لکه ها رو از دلم بشویی…
من که گفتم…
لکه نیست…زخمه!

.

°•°•°•°•°•°•°• اس ام اس و پیامک های جدید بی وفایی ۹۴  •°•°•°•°•°•°•°

آب از سرم گذشته …
فریاد میزنم دوستت دارم …
و تو آرام و خونسرد …
به ترکیدن حباب ها میخندی …

.

°•°•°•°•°•°•°• متن های بی وفایی  •°•°•°•°•°•°•°

هربار که کودکانه دست کسی رو گرفتم گم شده ام !

ترس من از گم شدن نیست ..

ترسم از گرفتن دستی ست

که بی بهانه رهایم کند !


نظرات شما دوستان

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ایرانی 1394/05/30 ساعت 12:13 http://www.younesfun.ir/

سلام
خیلی جالب بودند
دستتون درد نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد