تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا
تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا

داغ ترین عکس نوشته های عاشقانه و رمانتیک 2016

 عکس نوشته های عاشقانه و رمانتیک 2016


http://up.capitelert.org/view/1248566/aas1.jpg

  




بگذار که آتش بزنم حاشیه ام را
تا پر کنم از عطر وجودت ریه ام را
توجیه من این است: دلم مال خودم نیست
با قاعده ی عشق بخوان فرضیه ام را!
#امید_صباغ_نو 
 
چنان می تازد اندوهت، که انگاری سر آورده
صدای خنده ات امشب غمی شیرین تر آورده
منم این سوی دیوار و خوشم با قاب عکسی که 
همین طرز نگاه تو ، دمارم را درآورده !!!
#مریم_صفری



آهو ندیده ای که بدانی فرار چیست
صحرا نبوده ای که بفهمی شکار چیست!
#مهدی_فرجی
 
شیخ ،از ما بگذر و بگذار پای دیگران
دلبری حد دارد و حد می زنی دلداده را ؟
#سجاد_شهیدی 
 
گرچه رفتی، ز دلم حسرت روی تو نرفت
در این خانه به امید تو باز است هنوز...
#عماد_خراسانی
 
ناگهان در کوچه دیدم بى وفاى خویش را
باز گم کردم ز شادى دست و پاى خویش را
گفته بودم بعد ازین باید فراموشش کنم
دیدمش وز یاد بردم گفته هاى خویش را
#مهدى_اخوان_ثالث



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد