تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا
تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا

نقاشی های زیـبا و دیدنی از استـاد محمود فرشچیـان






























نظرات 4 + ارسال نظر
خلیل 1391/10/07 ساعت 13:20

مرسییییییییییی خیلی جالب بود وبلاگت

ثنا 1392/11/01 ساعت 20:08

باید بگم عالی بود دهنم باز موند وقتی اینارو دیدم

جمیله علیزاده 1394/03/29 ساعت 01:05

واقعا احسنت به چنین استاد عزیزی که مایه افتخار کشور ایران است اما ای کاش من میتونستم برای یک بار هم که شده این استاد والامقام روملاقات می کردم چون به مینیاتور بی نهایت علاقه دارم اما متا سفانه کسی نیست من روراهنمایی کنه خو اهش میکنم جان امام رضا وامام علی به ایشان پیغامم را برسانید که سی دی های اموزشی خودش را وارد بازار کنه چون من درکردستانم وکسی نیست به ما اموزش بده . استاد فرشچیان ازدور سلام مرا پذیرا باشید ای کاش فامیل ما بودیدید بگویید چاره چیه من چکار کنم؟

پارسا فرشباف 1396/10/05 ساعت 12:36

سلام می خواستم ببینم چطور می توان با استاد فرشچیان ملاقات کرد تا تعدادی از کارهای نقاشی فرزندم را جهت راهنمایی به ایشان نشان داد./

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد