تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا
تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا

والپیپر های زیبا از گلهای زیبا

 والپیپر های زیبا از گلهای زیبا والپیپر های زیبا از گلهای زیبا والپیپر های زیبا از گلهای زیبا

 

    برای دیدن تصاویر در اندازه واقعی روی آن ها کلیک کنید

والپیپر های زیبا از گلهای زیبا

والپیپر های زیبا از گلهای زیبا

والپیپر های زیبا از گلهای زیبا

والپیپر های زیبا از گلهای زیبا

والپیپر های زیبا از گلهای زیبا

والپیپر های زیبا از گلهای زیبا

والپیپر های زیبا از گلهای زیبا

والپیپر های زیبا از گلهای زیبا

والپیپر های زیبا از گلهای زیبا

والپیپر های زیبا از گلهای زیبا

والپیپر های زیبا از گلهای زیبا


والپیپر های زیبا از گلهای زیبا

والپیپر های زیبا از گلهای زیبا

والپیپر های زیبا از گلهای زیبا

نظرات 33 + ارسال نظر
bahar 1392/11/25 ساعت 06:52 http://iamheretoo.blogfa.com

سلام عزیزم واقعا عکسای زیبایی بودن
منون که بهم سر زدی گلم
بازم بیا پیشم

سارا 1392/11/25 ساعت 08:43 http://ADAMHA-ADAMAND

سلام الهه ی عزیزم این سومین باره که به وبلاگت سر میزنم از عکس ها واقعا لذت بردم شکوفه های صورتی و دشت شقایق رو بیشتر از بقیه دوست داشتم
عکسات بهم حس خوبی داد و روز قشنگم رو قشنگ تر کرد
خودتم عکاسی میکنی؟ من عاشق عکاسی هستم عکس از طبیعت و گل هم خیلی دوست دارم واقعیشو که دیگه نگو
الهه اسم فوق العاده زیبایی داری
صبح قشنگت قشنگ تر

sara.gol 1392/11/25 ساعت 19:36 http://Khonevade23.blogfa.com

عزیزم حتماً به هم سر بزن خوشحال میشم ، عکسات HDو عالین

سلام وبت حرف نداره

سلام خوبی عزیزم؟ چ وب باحالی داری...!!!!! خوشحال میشم ب همدیگه سر بزنیم من یه مدت نبودم ولی اومدم دیگه...!

سایرس 1392/11/25 ساعت 21:29 http://geography3.blogfa.com

سلام بر دوست گرامی عکس ها ی زیبای گذاشتی مرسی که به من هم سر زدی
راستی اگر یه دوربین داشته باشی وعکس هایی رو که خودت میگیری رو بزاری تو بوبلاگت خیلی خوب هست
مرسی بای بای

منم اومدم و به وبت سر زدم
اما الهه جون وب من دفترچه یاد داشتمه
نظری تأیید نمی شه معمولا و تبادل لینکم ندارم
به دوستای دیگه سر بزن
ازت ممنونم

فاطمه 1392/11/26 ساعت 01:02 http://ا سلیقه

سلام گل قشنگم ممنون که هم سر زدی .وب تو هم خیلی نایسه ماشالا خیلی ابا سلیقه ای خدا از چشم بد دورت کنه

yeki.f 1392/11/26 ساعت 15:15

سلام ممنون منم سرزدم وبلاگ خیلی زیبایی دارید

سلام
لینک شدی
اگه میشه منم لینک کن

لیلی 1392/11/26 ساعت 19:54

لطف کردیییییییییییییییییییییییییییی اومدی ب تنهایی هام

علی 1392/11/26 ساعت 20:02 http://soldier10.mihanblog.com

سلام
تصاویر زیبایی هستن من از تصاویر طبیعت خیلی خوشم میاد ممنون.
اما با گذاشتن تصاویر بازیگرا و خانمها و .... موافق نیستم.
خسته نباشی

melika 1392/11/26 ساعت 20:30 http://artina00.blogfa.com

سلام الهه جان خوبی گلم؟؟؟؟
مرسی که بهم سر زدی اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن منتظرتم عزیزم

سلام.باتقاضای تبادل لینک شما موافقیم.لینکمان کن واطلاع بده که لینک کنم.تشکر

سلام.با تبادل لینک موافقی? لینکمان کن واطلاع بده که لینک کنم.تشکر

سلام.بیا تبادل لینک کنیم.لینک کن واطلاع بده که لینکت کنم.ممنون

ESHRIDA 1392/11/26 ساعت 21:08

وبلاگ خوبی دارید.موفق باشید.

الهه 1392/11/26 ساعت 21:21 http://man-life.blogfa.com

مرسی عزیزم که به وبم سر زدی.
منتظرت هستم بازم بیا خوشحال میشم

سلام منم بهت سر زدم
با اسم مرجع برنامه و بازی اندروید لینک کن خبر بده لینکت کنم

TANHA 1392/11/26 ساعت 22:33 http://reza017.blogfa.com

اره چرا نباشه
اونارو گذاشتی عکساتو کپی نکنن الان زرنگ زیاده با فتوشاپ روشون کار می کنن پاک می کنن
ههههههه
وب خوبی داری اگه پیدا کردی عکسای ست لباس ÷سرونه عیدم بزار مممنوننننننننننننــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

*باطل آن است که بگویی شنیدم (خواندم) و حق آن است که بگویی دیدم = امام علی (ع)

سفارش حضرت فاطمه زهرا ( س ) در باره ی حجاب

حجاب به معنای پرده است ‘ ولی در اصطلاح عرف به معنای پوشش به کار می رود ‘ زن در هنگام مواجه شدن با نامحرم باید پشت پرده قرار گیرد چنانچه خداوند متعال در باره ی زنان پیامبر گرامی اسلام در سوره ی احزاب آیه ی 53 می فرماید

((پس آن هنگام که از زنان ( رسول خدا – صلی الله علیه و آله - ) متاعی را می طلبید از پس پرده بخواهید )) .

سلام ممنون که بهم سرزدی وب خوبی داری موفق باشی...باز هم بیا خوشحال میشم..

سلام عزیزم
ممنونم ازحضورت
واقعا عکسات عالیه
بازم منتظرت هستم
موفق باشی

میلاد 1392/11/28 ساعت 19:40 http://sourif52.blogfa.com

وبلاگت خیلی عالیه. مرحبا. یه روز میشینم همشو نگاه میکنم ونظر میدم. من شمارو لینک میکنم شماهم اگه خواستید منو بلینک

nazi99 1392/12/01 ساعت 12:44

راه را گم میکنی ؛ با چشمهای من برو

پای تو خسته ست ، بگذارش ، به پای من برو

اشک من ماند و ملال جاده ی خاموش من

در نگاه من نشین ، با های های من برو

سنگ های جاده حتی آشنایان منند

پس تو تنها نیستی... با آشنای من برو

من احمد آقائی ردیس باشگاه فنی تخصصی کوهنوردی طوفان ایذه هستم. وبلاگ خوبی دارید.اما از هرچه جنس مؤنس متنفرم؟؟!!!

احمد آقائی 1392/12/02 ساعت 17:35

ایذه لر نیستن بختیاری هستن و داری آثار 3800 ساله کولفرح خنگ اژدر تالابهای بزرگ میانگران و بندان و دارای 52 قله بلند بالای 2500 متر تا 3618متر در شمال شرقی خوزستان قرار داره ....

وبلاگت فوق العاده است عزیزم

سلام دوست عزیزم خیلی خیلی ممنونم که به وبم سر زدی واقعا خوش حالم کردی اما شرمنده که نتونستم زود بیام به بزرگی خودت ببخش!وبم جالب و قشنگی داری واقعا لذت بردم!مطالبت هم عالین خوش حال میشم قابلم بدونی و بازم بیای!

اصول نیوز 1392/12/05 ساعت 13:57

سلام خوبی خسته نباشی از اینکه بدون خبر سرزدید ممنونم /وبلاگ زیبایی داری ولی در بعضی عکسا حجاب فراموش شده است.ضمنا" اگه مایل به تبادل لینک بودی خبر بده.

سلام
ببخشید ولی دفعه پیش ادرستو اشتباه وارد کرده بودی
نتونستم پیدات کنم
شرمنده

سلام ممنون که سر زدی وب خوبیداری با تبا دل لینک موافقی

عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد