تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا
تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا

فال روز یکشنبه ۱۱ اسفند ماه ۹۲

http://s5.picofile.com/file/8115321876/72503_520975607923651_452024749_n.jpg
 

فروردین:

خلق و خویتان به میزان زیادی تعیین می کند که تلاش هایتان چقدر موثر می شود. به یاد داشته باشید که امروز روز حل کردن مشکلات سخت است. اگر انتظار دارید که کمی زمان خلوت داشته باشید، شاید آسایشتان با یک رخداد فورس ماژور به خطر بیفتد.

اردیبهشت:

نباید توجه زیادی به سخت گیری همسرتان کنید. احتمالا این حالت جدی نیست و سکوت و فاصله او نباید نگرانتان کند. اگر همسرتان شما را دوست دارد و شادتان می کند اصلا ناامید نخواهید شد. بااین حال فاصله ای که او ایجاد کرده است را حفظ کنید.

خرداد:

در حالی که دیگران از وقت استراحتشان استفاده می کنند ممکن است شما خودتان را غرق در کارهای بی پایان ببینید. امروز ممکن است به خاطر شرایط سلامتیتان کمی محدودیت پیدا کنید. اگر پر از انرژی هستید، آماده باشید که به کسی که نیاز دارد کمک کنید. در ورای حرف ها و نصیحیت های پوچ عمل کنید.

تیر:

امروز اشتیاقتان به احساسات عمیق تر و روابط جدی قوی تر می شود. بعضی از شما قادرند که خودشان خود را تحریک کنند، بعضی ها هم ترجیح می دهند که عزیزانشان به انها انگیزه بدهند. رابطه شما بلند مدت و با تعهد دوطرفه و نفع مشترک خواهد بود.

مرداد:

حتی اگر کارهایتان نگذارند استراحت کنید، نباید از وظایف خانوادگیتان اجتناب کنید. تعامل با والدین و اعضا خانواده شاید پیچیده تر و پر تنش تر با کمی بیگانگی باشند.

شهریور:

امروز تعاملاتتان با هیجانات شدید همراه خواهد بود. امروز روز مناسبی برای ملاقات اقوام پیر و یا مکانهای مختلف است. شاید دوست داشته باشید که با معشوقه سابقتان حرف بزنید. اگر هم ازدواج کنونیتان متزلزل است باید درمورد موضوعات جدی یک صحبت کامل داشته باشید.

مهر:

الان می توانید تاحدی دست و دلباز شوید. هنوز هم سیاست های پولیتان دارای محدودیت معقولی است. به برنامه ها بچسبید و روی پروژه های قدیمی کار کنید. شاید مجبور شوید که در مورد چیزی خودتان را محدود کنید تا بتوانید استطاعت چیز دیگری را داشته باشید. توجه ویژه ای به کیفیت چیزهایی که می خرید داشته باشید.

آبان:

شرایط برای شما شکل خیلی خوبی گرفته است.در عشق خوش شانس و در خلاقیت بسیار مولد هستید. قادرید که بدون بزرگ جلوه دادن کارهایتان بهترین جنبه های خود را به نمایش بگذارید. ولی اگر کمی قلبتان را منعطف نکنید دیگران به مهربانی درونی آن پی نمی برند.

آذر:

شاید قربانی عادت های بد قدیمی، ایده های گذشته، و خاطرات ناخوشایند شوید. شاید فردی نزدیک به شما شما را یاد گناه و اشتباهات گذشته تان بیندازد. حتی اگر افکار ناراحت کننده تنهایتان نگذاشتند روحیه تان را حفظ کنید. می توانید از اوقات تنهایی لذت ببرید، ولی در آن زیاده روی نکنید.

دی:

امروز استرس در برنامه تان نیست. می توانید باآزادی از زمان و پولتان استفاده کنید. بااین حال، ممکن است که در افکار دایمی تان درمورد گذشته و آینده گم شوید و زندانی تنش های هیجانی زیادتان باشید.

بهمن:

باید آماده باشید که توسط رخدادهای اطراف یا افراد ویژه تحت فشار قرار گیرید. شاید با والدین، مراجع قانونی یا نسل قدیمی تفاهم نداشته باشید. راهی پیدا کنید تا این اختلاف را حل کنید.

اسفند:

امروز برای شما پر از تعادل خواهد بود، ولی باید خودنظمی، کنترل خود و نظم و ترتیب را تمرین کنید. خوش رفتار بودن و سنتی رفتار کردن هنگام تعامل با نسل قدیمی، ارفاد محترم و خارجی ها برایتان ضرری نخواهد داشت.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد