تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا
تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا

فال روز پنجشنبه ۱۵ اسفند ماه ۹۲


 http://s5.picofile.com/file/8115321876/72503_520975607923651_452024749_n.jpg  

فروردین:

امروز روز ایده آلی برای شماست که نرده های ترقی را در شغلتان بالا بروید. حتی اگر در مسیرتان با موانعی روبه رو شوید، این موانع هیچ ربطی به سطح تخصص حرفه ایتان نخواهد داشت و دلیل آنها ماهیت روانی دارد. توانایی هایتان را نشان دهید و مهارت های برنامه ریزی و مدیریتتان را بهتر کنید.

اردیبهشت:

امروز را با احساس اعتماد به نفس اغاز می کنید. توانایی های طبیعیتان قوی تر می شود، درکل احساس بهتری می کنید و تواناییتان برای پیروی از یک برنامه عمل خشک می درخشد. اینکه چه کار می کنید مهم نیست، تلاش هایتان به هدر نخواهد رفت.

خرداد:

وقت ان رسیده که روی جنبه های پر مشکل زندگی تمرکز کنید. مسایل مرتبط با کار و محبوبیت حرفه ایتان بسیار بهتر خواهد شد. هرکار ممکنی را انجام دهید تا درک و احترام به دیگران را برگردانید. تلاش کنید تا یک موقعیت شخصی را بدست بیاورید و آنرا حفظ کنید.

تیر:

امروز شما درمورد روابط شراکتی، و همچنین زندگی زناشویی و وجهه شخصی و حرفه ایتان خیلی مراقبت به خرج می دهید. امروز این نگرانی شما رخدادهای اطراف، و رفاه، چشم انداز و خلق و خویتان را تعریف می کند.

مرداد:

امروز احساس وظیفه شناسی اولویت شما خواهد بود. این احساس می تواند احساس مسئولین حرفه ای و ضرورت مدیریت خانه باشد. بعضی از شما هم ممکن است که برای گناهانشان احساس مسئولیت کنند. برای انجام دادن وظایفتان به سلامتی نیاز دارید. مراقبش باشید.

شهریور:

بار دیگر سرونشت تصمیم گرفته که توجه اش را به محبوبیت حرفه ای و خلاقیت و همچنین مسایلی در عشق، ازدواج و روابط صمیمیتان معطوف کند. شاید با استرس یا با یک تغییر ناگهانی در یک سناریو آشنا از رخدادها مواجه شوید.

مهر:

برنامه امروزتان تفکر سازنده، محدودیت هیجانی و برنامه کاری مرتب است. با پیروی از این استراتژی می توانید از هر مانعی رد شوید. امروز رسیدن به تعادل زیاد سخت است. این مساله می تواند منجر به پیچیدگی های بیرونی و درگیری های درونی شود.

آبان:

امروز موقعیت های متنوعی برایتان وجود خواهد داشت. شاید با همکاران، اقوام مسن تر یا ناظرتان کار کنید. شاید به موضوع مرگ، جرم سیاست علاقه مند شوید. اگرچه هدفتان رهبری کردن نیست، ولی مردم اطرافتان تمایل دارند که از شما لگو بگیرند.

آذر:

امروز باید اولویت را به استراتژی سازی بدهید. مشکلات را به کلی حل کنید و درمورد همه چیز ذهن هوشیاری داشته باشید. آنهایی که به کار بیش از حد علاقه دارند شاید با دستانی خالی مواجه شوند. وقت خوبی است تا مسایل مربوط با امور مالی، بیمه، باندبازی ها و غیره را حل کنید.

دی:

امروز کارهای زیادی برایتان ممکن می شود. سرنوشتتان از شما مراقبت می کند. جربزه شما به همراه تجربه تان تصمیم درست را دم گوشتان زمزمه می کنند. بااین حال، باید کنترل خود بهتری داشته باشید. احتمال این وجود دارد که در نتیجه یک تکانش ناگهانی یا رخدادهای غیرقابل پیش بینی کنترل خود را از دست بدهید.

بهمن:

تمرکز و بصیرت برای امروزتان مورد نیاز است. وقت ان رسیده که یک مسئولیت بپذیرید و بعضی از مشکلات جدی را حل کنید. شاید از یک سازمان با دسترسی محدود دیدن کنید یا با گذشته تان ارتباط پیدا کنید.

اسفند:

امروز ناامیدی در برنامه تان نیست، ولی ممکن است تردید به دلتان راه یابد. نداشتن اعتماد به نفس شما ممکن است ریشه در خاطرات رخدادهای گذشته داشته باشد که در انها خیلی خوب عمل نکرده اید. خوشبختانه امروز خیلی بی دفاع نیستید و چشم اندازهای نوید بخشی دارید که منتظرش باشید.


نظرات 1 + ارسال نظر

چند وقتیست


هر چه می گردم


هیچ حرفی بهتر از سکوت پیدا نمی کنم ...


نگاهم اما ...


گاهی حرف می زند...


گاهی فریاد می کشد...


و من همیشه به دنبال کسی می گردم


که بفهمد یک نگاه خسته چه می خواهد بگوید ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد