تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا
تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا

بزرگترین باسن دنیا در گینس

به گزارش”تابناک نیوز”این زن ۴۲۰ پوند وزن دارد و صاحب ۴ فرزند است .او ۳۴ ساله و اهل لوس آنجلس است و عرض او بیشتر از طولش میباشد.

او که صاحب بزرگترین پایین تنه دنیاست میگوید من عاشق اندام خودم هستم و احتیاجی به رژیم در خود احساس نمیکنم. چرا که هیچ مشکلی از نظر سلامت جسمانی ندارم.    بزرگترین باسن دنیا در گینس

به گزارش”تابناک نیوز”این زن ۴۲۰ پوند وزن دارد و صاحب ۴ فرزند است .او ۳۴ ساله و اهل لوس آنجلس است و عرض او بیشتر از طولش میباشد.

او که صاحب بزرگترین پایین تنه دنیاست میگوید من عاشق اندام خودم هستم و احتیاجی به رژیم در خود احساس نمیکنم. چرا که هیچ مشکلی از نظر سلامت جسمانی ندارم.

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا 1392/12/21 ساعت 13:58 http://www.3pal.blogfa.com

اخه تو کشوری زندگی میکنه که مردمش به فکر زندگین نه مثل ما که خوشتیپ میکنیم برا دیگران رژیم میگیریم برا اینکه زیبا به نظر برسیم اصلنم به فکر زندگی و سلامتی خودمون نیستیم خوشبحال همشون به خدا

jahan 1392/12/24 ساعت 11:18

kheyli khoob bood

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد