تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا
تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا

اس ام اس های زیبای عشقولانه

 اس ام اس های زیبای عشقولانه

 

 

بر لبم کس خنده ای هرگز مدید الا مگر

 
در میان گریه بر احوال خود خندیده ام 
 

 

***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

 

 

 

همه خفتند به غیر از من و پروانه و شمع

 

قصه ی ما دو سه دیوانه دراز است هنوز !

 

 

 
***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

 

 

 

تسبیح شیخ پاره شد و دانه دانه شد

 

از بس که استخاره زدم تا ببینمت !

 

 

 
***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

 

 

 

تا رفته ای ، شمار شب و روزها کنم

 

ایام عمر من همه یوم الحساب بود !

 

 

 
***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

 

 

 

بی تو هر روز مرا ماهی و هر شب سالی است

 

شب چنین ، روز چنان ، آه چه مشکل حالی است !

 

 

 
***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

 

 

 

شهید نیستم اما تو کوچه ی خود را

 

به پاس این همه سرگشتگی به نامم کن !

 

 

 
***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

 

 

دریا اگر سر می زند بر سنگ ، حق دارد

 

تنها دوای درد عاشق ناشکیبایی است !

 

 

 
***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

 

 

 

سنگدل با من مدارا کن ، فراموشم مکن

 

بر مزارم این غبار از سنگ هم سنگین تر است

 

 

 
************

 

 

 

ما زخم ترین شاخه ی این جنگل خشکیم

 

تیغ و تبری نیست که ما را نشِناسد !

 

 

 
***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

 

 

 

گرچه می دانم نمی آیی ولی هردم ز شوق

 

سوی در می آیم و هر سو نگاهی می کنم !

 

 

 
***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

 

 

 

آزرده دل از کوی تو رفتیم و نگفتی

 

کی بود ؟ کجا رفت ؟ چرا بود ؟ چرا نیست ؟

 

 

 
***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

 

 

 

شنیدمت که نظر می کنی به حال ضعیفان

 

تبم گرفت و دلم خوش به انتظار عیادت

 

 

 
***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

 

 

 

ساعت عشق به سر میکوبد

 

که زمان رفت و نیامد یارت

 

گفتمش ساعت دیوانه بخواب

 

تا نگاهم ندهد آزارت !

 

 

 
***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

 

 

 

شمعم شکفته بود که خندد به روی تو

 

افسوس ای شکوفه ی خندان نیامدی !

 

 

 
***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

 

 

 

بلای عشق را جز عاشقِ شیدا نمی داند

 

به دریا رفته میداند مصیبت های طوفان را !

 

 

 
***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

 

 

 

من هجرِ یار دیده ام و باز زنده ام

 

این شرطِ عاشقی نبود ، خاک بر سرم !

 

 

 
***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

 

 

 

نیازارم ز خود هرگز دلی را

 

که می ترسم در او جای تو باشد !

 

 

 
***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

 

 

 

از غم جدا مشو که غنا می دهد به دل

 

امّا چه غم ، غمی که خدا می دهد به دل ؟

 

 

 
***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

 

 

 

گفتی که به دلشکستگان نزدیکیم

 

ما نیز دلی شکسته داریم ای دوست !

 

 

 
***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

 

 

 

تا کی تحمل غم و تا کی خدا خدا ؟

 

دیگر ز یاد برده گمانم مرا خدا …

 

 

***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

 

 

 

عشق ، بازیست نه بازی که مرا مات کنی

 

نازنیا دل من صفحه شطرنج که نیست !

 

 

 
***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

 

 

 

مشکل از سبک عراقی و خراسانی نیست

 

همه با قافیه ی “عشق” مصیبت دارند…

 

 

***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

 

 

 

بسته راه نفسم بغض و دلم شعله ور است

 

چون یتیمی که به او فحش پدر داده کسی !

 

 

 
***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

 

 

 

پروانه وش از عشق تو در آتشم امشب

 

میسوزم و با این همه سوزش خوشم امشب !

 

 

***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

 

 

 

می روی و گریه می آید مرا

 

ساعتی بنشین که باران بگذرد

 

 

 
***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

 

 

 

اگرچه نیت خوبیست زیستن

 

اما خوشا که دست به تصمیم دیگری بزنیم !

 

 

 
***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

 

 

 

من آسمان پر از ابرهای دلگیرم

 

اگر تو دلخوری از من ، من از خودم سیرم !

 

 

 
***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

 

 

 

هرچه آید به سرم باز بگویم گذرد

 

وای از این عمر که با میگذرد ، میگذرد !

 

 

 
***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

 

 

 

من به بعضی چهره ها چون زود عادت می کنم

 

پیششان سر بر نمی آرم ، رعایت می کنم !

 

 

 
***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

 

 

 

چه بگویم که زبانم دگر گویا نیست

 

قصه غصه و غم به همین آسانیست !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد