تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا
تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا

خرید بک لینک PBN

خرید بک لینک PBN

http://rozup.ir/view/3119710/PBN%20-%20Backlinka-IR%20(2).jpg

 

بک لینک PBN چیست؟

 PBNنوعی از بک لینک است که در سئو سایت مورد استفاده قرار می گیرد. بک لینک، به لینک هایی گفته می شود که از یک سایت به سایت مورد نظر ارجاع داده می شوند. در گذشته الگوریتم موتورهای جستجو برای دادن جایگاه مناسب به یک سایت، عمدتا به داشتن بک لینک زیاد متکی بود و به همین دلیل، از روش های مختلفی برای درج بک لینک استفاده می شد که، تبادل لینک بین سایت ها، درج هزاران لینک در سایت های مختلف، کامنت گذاری در سایت های معتبر و غیره از شیوه های انجام آن بود. اما امروزه به دلیل افزایش چشمگیر سایت های اینترنتی و همچنین تغییرات در ساختار موتورهای جستجو، تقریبا استفاده از بک لینک ها در رتبه سایت ها بی تاثیر بوده، و از روش های نوینی به جای اینکار استفاده می شود که PBN مهمترین آنهاست.



لینک سازیPBN

PBNیا به عبارت دیگر لینکسازیPBN را می توان یکی از روش های شبیه سئوی کلاه سیاه و یا در حالت خوشبینانه تر سئوی کلاه خاکستری دانست. این روش به دلیل راه اندازی وبلاگ های مختلف و اعتبار بخشی به آنها مقداری زمان بر است، و اگر در این بین از روش های حرفه ای استفاده نشود قطعا نتیجه ای در بر نخواهد داشت



مزایا و کاربردهای PBN

PBNیکی از روش های بسیار قوی برای دریافت جایگاه مناسب و سئو عالی است. این روش خاص می تواند به سایت شما اعتبار بالایی ببخشد، و همچنین کوچکترین اشتباه در این مورد می تواند سایت شما را به کلی از دیدگاه گوگل و موتورهای حذف کرده و به عبارت بهتر و تخصصی پنالتی کند.



آموزش ساخت PBN

PBNفرآیند تولید پیچیده ای دارد. در مرحله اول شما باید وبلاگ های مختلفی راه درست کرده و برای آنها دامنه های اختصاصی خریداری کنید، زیرا گوگل برای آدرس های وبلاگ اعتبار چندانی قائل نیست. این کار اولین قدم برای ساخت این بک لینک پیچیده است. قدم دوم برای ساخت آن، تولید محتواهای باکیفیت است.



خرید بک لینـک PBN

PBNو یا به عبارت بهتر خرید بک لینک PBN کلیدواژه ای است که اگر آن را در موتورهای جستجو وارد کنید با پیشنهادهای مختلفی از سوی گوگل مواجه می شوید و ممکن است تعداد قابل توجهی از این پیشنهادها نیز به روش ساخت PBNتولید شده باشند. اما در حالت کلی می توان گفت که همه این پیشنهادها دارای اعتبار نیستند و برای انجام این پروژه مهم باید از شرکت های تخصصی و حرفه ای کمک گرفت. برای مثال اگر از یک گروه و یا شرکت کم تجربه برای انجام این پروژه مهم استفاده کنید، احتمال پنالتی شدن سایت شما بسیار زیاد است، و در آن صورت هیچگونه خسارتی نمی تواند برای اتفاق پیش آمده مفید باشد.



خرید بک لینک PBN در وب سایت بکـ لینکا در 4 مرحله انجام میشود.

http://rozup.ir/view/3119694/Marhale%20%20(4).jpg

مرحله اول: انتشار رپورتاژ سایت شما در 12 وبلاگ و 6 سایت

لیست وب سایت ها:
www.doctorwp.com
www.3sotdownload.com
www.tem98.ir
www.abzarfarsi.ir
www.blognegin.com
www.danestaniha.net

لیست وبلاگ ها:

www.rozex.rozblog.com

ahoooo.rozblog.com

mahdiarian.parsiblog.com

themes.persianblog.ir

 samradmusic.blog.ir
ghalebnew54.persianblog.irdvdshop.blog.ir

clickb3da.rozblog.com

imagesalbum.blogsky.com

moodrooz.rozblog.comrocyar.blog.ir

yavasystem.mihanblog.com
http://rozup.ir/view/3119691/Marhale%20%20(1).jpg

مرحله دوم: انتشار رپورتاژ های درج شده در پروفایل و انجمن ها
http://rozup.ir/view/3119692/Marhale%20%20(2).jpg

مرحله سوم: ایجاد لینک بر روی آدرس رپورتاژ ها و ارسال آن ها در کامنت با کلمه کلیدی شما ( هر رپوتاژ 10 کامنت )
http://rozup.ir/view/3119693/Marhale%20%20(3).jpg
مرحله چهارم: درج لینک متنی برای لینک رپورتاژ ها ( در 10 وبلاگ بالا )

http://rozup.ir/view/3119706/Marhale%205.jpg
هزینه سفارش بک لینک PBN بصورت دائمی و برای انجام این 4 مرحله✔️

 750/000 تومان ... درگاه پرداخت


نتیجه گیری سفارش بک لینک PBN

این استراتژی جدید و موثـر برای لینک سازی و افزایش رتـبه کلمات سایت در گوگل کاربرد بسیار خوبی دارد که شما با خرید بک لینک PBN در 4 مرحله لینک وب سایت خود را در بهترین و با کیفیت ترین مکان ها درج میکنید که بیشتر بازدهی را از سمت گوگل دریافت خواهید کرد چرا که شما در اولین مرحله رپورتاژ آگهی سایت شما درج و سپس در انجمن ها و پروفایل ها لینک رپورتاژ شما قرار میگیرد و در مرحله سوم لینک رپورتاژ های درج شده بصورت کامنت در وب ها ارسال میشود و در آخرین مرحله لینک متنی رپورتاژ در وب ها درج که بازدهی رپورتاژ سایت شما را بیشتر خواهد کرد و نتیجه برای وب سایت شما بهترین و با کیفیت حالت در گوگل رقم خواهد خورد.


منبع:

www.backlinka.ir/50
سفارش بک لینک PBN

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد