تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا
تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا

فروش بک لینک سایت گجت نیوزgadgetnews.net

فروش بک لینک سایت گجت نیوزgadgetnews.net


http://rozup.ir/view/3226008/Gajet%20-%20Backlinka-IR%20(1).jpg

 

رپورتاژ آگهی اصطلاحاً به متنی گفته می‌شود که در آن به توضیح اصولی یک خبر، واقعه و یا معرفی یک محصول پرداخته می‌شود که در این متن استفاده از لینک‌های متعدد برای معرفی بهتر موضوع مدنظر، بکار گرفته خواهد شد. در واقع در حوزه‌ی سئو، درج رپورتاژآگهی در سایت‌های واجد شرایط یکی از عوامل پیشرفت یک وب‌سایت بوده که اکثر مدیران در فواصل مختلف ماهانه از آن استفاده می‌کنند. اما سوال اینجاست که سایت‌های مناسب درج آگهی رپورتاژ باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد.

 

بیوگرافی گجت نیوز

اگر در سطح اینترنت جستجویی انجام دهید به سایت‎‌های زیادی در خصوص فناوری خواهید رسید که هر کدام از آنها به نحوی به ارائه اطلاعات در خصوص موارد مرتبط با فناوری مشغول هستند. اما کمتر وب‌سایتی وجود دارد که با رعایت تمامی موارد به این امر مهم پرداخته باشد. وب‌سایت گجت نیوز از جمله وب‌سایت‌هایی محسوب می‌شود که تمامی مطالب آن به صورت ترجمه و کاملاً به روز در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد، در واقع در این مجله خبری نمی‌توانید مطلبی پیدا کنید که از خواندن آن پشیمان شوید.

 

ویژگی های انتشار رپورتاژ آگهی در سایت گجت نیوز

اولین موضوعی که برای انتخاب سایت گجت نیوز برای درج رپورتاژ آگهی دارای اهمیت خواهد بود، تعداد بازدیدکنندگان روزانه‌ی آن است. در واقع زمانی که یک وب‌سایت به صورت روزانه بازدیدکننده‌های یکتای بالایی دارد، یکی از مولفه‌های انتخاب درج رپورتاژ را کسب کرده است. پر واضح است که برای هزینه‌ای که در قبال درج رپورتاژ انجام می‌شود، باید بازخورد مناسبی دریافت کرد که از این لحاظ وب‌سایت گجت نیوز با دارا بودن آی پی‌های بسیار زیاد نوید یک بازخورد عالی را می‌دهد.

 اگر نگاهی به رنکینگ سایت گجت نیوز انداخته باشید، حتماً متوجه شده‌اید که هم از دید گوگل و هم از دید الکسا، این وب‌سایت دارای رتبه‌های شگفت انگیزی است که تمامی این موارد بازدید از رپورتاژ خبری‌ تان را تضمین می‌کند. گفتنی است که در حال حاضر رتبه الکسای سایت گجت نیوز در بین سایت‌های جهانی 1140 و در بین سایت‌های ایرانی زیـر 80 است که از این لحاظ دستاورد بزرگی برای مدیران این سایت خواهد بود.

 

رپورتاژ آگهی گجت نیوز نسبت به سایت های دیگر چه برتری دارد؟

شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که چرا باید اقدام به درج رپورتاژ آگهی در سایت گجت نیوز کرد. در واقع دو مولفه‌ی بسیار مناسب دیگری برای وب‌سایت گجت نیوز وجود دارد که دیگر؛ دلیلی برای استفاده نکردن از این سایت به جهت درج آگهی رپورتاژ باقی نمی‌گذارد. اولین مورد به هزینه‌ی بسیار معقول آن مربوط می‌شود. با اینکه سایت گجت نیوز از بازدیدکنندگان روزانه‌ی بسیاری برخوردار است اما قیمت درج آگهی رپورتاژ برای تمامی مدیران سایت‌ها کاملاً معقول در نظر گرفته شده است تا همه‌ی مدیران بتوانند از این امکان استفاده کنند.

 

فروش بک لینک سایت گجت نیوز از بک لینکا

برای خرید رپورتاژ آگهی در سایت گجت نیوز دو راه حل وجود دارد. ابتدا اینکه مستقیماً با مدیران این وب‌سایت در تماس باشید و درخواست رپورتاژ آگهی کنید. طبیعتاً در این‌گونه موارد، حتماً در لیست انتظار قرار خواهید گرفت و با توجه به قیمت بسیار مناسب درج رپورتاژ، احتمال اینکه تخفیفی برایتان اعمال شود، بسیار ناچیز است. اما راه دوم استفاده از سایت بک لینکا برای درج رپورتاژ آگهی در سایت گجت نیوز است.

در واقع ما توصیه می‌کنیم که از راه دوم اقدام کنید. این موضوع دو دلیل دارد. اول اینکه به علت حجم بالای درخواست درج رپورتاژ در این وب‌سایت، نوبت‌دهی به شما ممکن است به ماه‌های آینده موکول شود، اما استفاده از سایت بک لینکا می‌تواند این موضوع را برایتان تا حد زیادی حل کند. در وهله‌ی بعدی تخفیف بیشتری است که از طرف گجت نیوز به شما به جهت درج رپورتاژ آگهی داده می‌شود. لذا برای درخواست رپورتاژ آگهی در سایت گجت نیوز حتماً به این موارد توجه کنید.



منبع مقاله: درج رپورتاژ آگهی در سایت گجت نیو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد